مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 08:502018-05-16ورزشي

آغاز جشنواره رمضانی "شهر خدا" در برج میلاد تهران


مدیرعامل برج میلاد از آغاز جشنواره رمضانی "شهر خدا" همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: جشنواره رمضان در برج میلاد با شروع ماه مبارک رمضان از افطار تا سحر در یادمان ملی برگزار می شود.

- مدیرعامل برج میلاد از آغاز جشنواره رمضانی "شهر خدا" همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: جشنواره رمضان در برج میلاد با شروع ماه مبارک رمضان از افطار تا سحر در یادمان ملی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی درویش پور با حضور در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های برج میلاد در ماه رمضان گفت: برنامه های ماه رمضان با استهلال ماه از بلندترین نقطه شهر تهران با حضور ستاره شناسان، منجمان و کارشناسان حرفه ای رصد، در تراز 299 آغاز و با برنامه های متنوع در حوزه های فرهنگی و اجتماعی تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل برج میلاد از کتابت قرآن کریم در طول ایام جشنواره توسط هنرمندان برجسته خوشنویسی کشور و تلاوت آیات قرآن کریم در محافل انس، جلسات و مباحث شرعی و افطاری ساده در برج میلاد تهران اشاره کرد و گفت: در ضلع غربی برج میلاد و در مجاورت پل معلق بازی های شادی همچون بانجی جامپینگ و تشک هیجانی مستقر شده تا خانواده ها بتوانند از آن استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنواره رمضانی "شهر خدا" در برج میلاد تهران

آغاز جشنواره رمضانی "شهر خدا" در برج میلاد تهران